Tempe Mendoan


img_0664.jpgBahan :
20 Tempe yang udah di potong tipis
250 gram Tepung terigu
300 cc air
2 batang daun bawang iris halus

Bumbu Yang di Haluskan:
5 Butir bawang Putih
4 Butir bawang merah
1 sendok makan Ketumbar
5 butir kemiri

1 cm Kunyit bakar
1 cm Kemcur
garam secukupnya

Cara Membuat :

  • Campur jadi satu tepung terigu, air, bumbu yang telah dihaluskan, daun bawang dan garam. Aduk rata.
  • Celupkan setiap potongan tempe kedalam adonan tepung, goreng dalam minyak panas sebentar saja, jangan terlalu lama
  • Angk at hidangkan hangat hangat bersama cabe atau sambel botol.

Pecele Nini Lebuh

Pecel

Pecele nyelekamin

Bahan:
250 ml air matang

img_0666.jpg

Haluskan:
250 g kacang tanah, sangrai, kupas

4 siung bawang putih

2 buah cabai merah

5 buah cabai rawit
2 cm kencur
3 lembar daun jeruk purut, iris halus
1 sdt asam Jawa
1/2 sdt terasi goreng

25 g gula Jawa, sisir
2 sdt garam

Cara membuat:

  • Campur air matang dan bumbu halus hingga rata.
  • Sajikan.
  • Jadilah Pecel yang enak
  • SROTONE KAKI KANDAR PASAR KEBREK KUWARASAN

    49 Tanggapan to “Kuliner”

    1. Gombong Says:

      Enak tenan…enak bangets…gurih tur nylekamin…

    2. cipluk Says:

      makanannya kq ditaroh di lantai..ndak ilok lho…
      tp bwt aq ngiler jg sih😀

    3. anto Says:

      maduresone ndi yu?aku serut jejel bumbu mendoan tek coba,tiliki nang detik .com mendoan gombong,bocaeh dewek kabeh pada trukah golet pangan.mbokana bumbu srotone ya ngeneh diwaraih.
      Jawaban Madureso: Maduresone mburine Mas Muhtadi Syamsul Bahri (pak Syamsul ). Wah kebalik mas anto song maraih wong madureso, gelem banget jan…

    4. anto Says:

      Pak samsul Guru ngajiku mbiyen nang serut,th 1990an tekan aku sman gombong ,aben tahun ya silaturahmi ,tapi siki wis urip nang batavia ya kapan2bae,untuk kuliner perlu dikembangkan takon wong ori cara bikin gembus,jajanan pasar kebrek juga akeh ciwel,gethuk lindri,golak,eh temenan nang jakarta bisa bukak usaha halal kayamau .sukses buat wong maduresa,keep green,work smart & praying hard..oya ada rumah baca gak insyaAllah aku ana buku2 lewih sing wis diwaca.
      Jawaban Madureso: Kumpulna bae disit mas bukune, suatu nanti lek ketemu bisa dimanfaatna…go perpustakaan nang serut utawa madureso

    5. AJI Says:

      MENDOAN PALING DI GOLETI SENAJAN AKU WIS NANG JAKARTA AKU ABEN SORE TUKU MENDOAN TERUS.NING TETEP WASANE KURANG MAKNYOS KAYA ASLINE.NGESUK BADAN BALI NENG JATIJAJAR NGIDUL ALIAS MANGUNWENI.

    6. nit_notpink Says:

      uennnak banget je …
      nambah nambah terus ma’em nya
      makasih y …
      he he he

    7. najwa Says:

      tek ileng-ileng gambar bakul pecele kayane dudu fotone NINI LEBUH,,,,,,,,,,,,,gambare ninine sapa ya??????
      yang khas dari pecele nini lebuh adalah godong KREMA.
      enak temen……….
      Jawaban MAdureso: Nggoleti nini Lebuh ora ketemu mas robert, kue anu ulih nang pasa kebrek fotone…jelase wong mangli kalibuntu kue ninine

      1. dory Says:

        Nini Lebuh Tuli Bakul GULA JAWA (Wong Lemahduwur)

        PAncen GolE Kasab NEng PAsar KEbreK….

        ;D
        Jawaban Madureso: Udu mas, anu nini lebuh Madureso bakul pecel

        1. Kriswantoro Says:

          Nek nini lebuh tanggaku wis ninggal taun mburi….
          aku wong gandusari Kang….

    8. Kariyah Says:

      Ngomong mendoan duuuuuuuuuuuuuuh jan kemlecer kie… ngoweh jan…
      nang Singapore arep mangan mendoan ya ngenteni liburan. dolan nang pasar Serai, nongkrong nang warung solo… dari gudegnsampai gethuk nang kana tempate, Nang madureso aku tau mangan tempe mendo ya nang warunge Jenate YU Robbingah 20tahun sing ke pongkur, lan nang warunge (kang oji kae wetane pak Wahidin.kue be 2005) Siki kabere wis ra marung. Ngesuk nek aku balik ya paling keliling kampung golet nylikamid mendo. Mas Madureso warunge sapa maning sing dodol mendo?
      Jawaban Madureso: Paling warunge lihin dodol mba. Lek ora tuk tempe nggone jindung, goreng dewek men marem…hehehe

    9. chool_lee Says:

      Madureso…. mandan suwe inyong ora tilik warunge sampean dadi tambah rame ya…. photo2 lebarane lah di pajang.. men kanca2 sing nang paran nang negara tangga mandan kena nggo tamba kangen… ya.. maturnuwun sedurunge.
      nek ora ya sampeane mejeng nang brug abang apa brug jenthik… inyong ndisit angger ngeburna dra nggo thomprnag kang brug loro kue…
      Jawaban Madureso: Warung sing endi yach mas?mas nurchilis asli ngendi?wah daraku duburna kang brug jentik beh malah ilang…nasib…nasib…eh lek go tambah kangen, deleng bae aring gallery

    10. wong kebrek Says:

      Mas, apa duwe resep seliane mendoan, upamane peyek kacang, gembus apa gawe srabi. Matur nuwun sedurunge ……

    11. J - Rokr 1 Says:

      Iya kang, resep srabi koh ora ana sih?? padahal inyong penggemar berat srabi.

    12. Toler Says:

      Mas lam kenal Buat orana2 Madureso, Ter Utama Bpk Kepala Desa Mas Yatin. Kae Sepupu kula. He he Ijik Dulur nek kena ngaku,,, la maklum aku wong cilik mung kawula. Doaku Madureso tambah maju dan jaya… Lam Buat Pak Khuderi lan Mbok Simah yang bertempat tinggal di Sanggrahan Kulon RW 05 kalau nggak keliru… Salam Buat Mas Tarom Sanggrahan Wetan. Apa masih jadi juragan lanting? Kabarnya lanting Madureso tak kalah sama product Karang anyar….

    13. Toler Says:

      alaaaaaaaaaaaa makkkkkkkkkk kae g ku malik a maklum mas jarang ngetik wis karaten tangane kie,,,,,,,,,

    14. ragil Says:

      Mas endi cendole? Saben dina mangan tempe ya ngantuk lah…
      aku wis arep bali panjenengan kira2 lebaran nang ndalem ra? Mboke Panjenengan biyungku ya apal wong, jamn tanduran kan biyungku sering mborong. ya maklum ya biyungku genah kuli sawah.
      Siki bae biyungku wis sepah… ra kuat njengking…. ya pansiun….
      o ya Mas lantinge wong Madureso wis tekan SIN salam 2 soko wong SIN. Do’ane semoga Madureso maju dan jaya….

    15. RIZKY Says:

      wooow….
      mantap….
      Enak-enak Tuh……
      good luck……….

    16. RIZKY Says:

      Back Link Yah…..

    17. anunk Says:

      mendoan……..??ih aku gelem yakin.Nang smarang ya ana sih mendoan ning ora seendang gaweane wong asli kebumen,nyong dadi kepengin bali lah.Mas madureso resep gawe getuk goreng kepriwe ya?
      Jawaban Madureso: Ngesuk tek golet resep gethuk goreng..tapi kayane gampang, dipel-pel diuyaih, sreng..enak ngonoh..

    18. anunk Says:

      panganan khas kebumen sing paling tek kangeni ya lanthing.Yakinlah ora ana sing bisa madani rasane apa maning sing rasa jagung bakar,hmmmmm………..

    19. agoes sty Says:

      kayane ana sing ketinggalan lho mas?,jajal diliput loteke
      mbok musiem karo lutise sisan.wah lagi jaman aku sekolah mi,jannn nyamleng tenan.
      Jawaban Madureso: Iyah emang..ya ngesuk lek ana wektu diliput…esih dodol ora mbuh ya..

    20. syukur Says:

      Kangen karo pelas ENTHU, jan ngangeni banget.


      1. aku be kepengin pelas enthu kayane enak bgt ya kur…..

    21. Zak Says:

      njajal tek gabung..kayane koh maen temen ya..
      Dadi kelingan…wis. Ngerti ora sedulur, kaki kandar bakul sroto kuwarasan tuli tanggaku ndisit,anake jenenge bera alias sugeng kanca dolan karo kanca gelut, siki nyong neng Ambon. angger ana sing kelingan aku kirim imel ya..(zak.albukhary@gmail.com)karo angger ana sing kenal kaki parto kuburan mati kuwarasan tulung kirimi no.telpone lah, angger ana soten.
      Jawaban Madureso: iyah kenal mas sugeng sing sampean sebutkan…lek kaki parto mungkin kami belum begitu kenal…ya Insya Alloh lek ana nomere engko dikabari…salam kenal balik…

    22. ITHA Says:

      Koq yang di masukkan di sini cuma resep2 lama j. knp? cara buat lanting hrs.nya di masukkan lah kan bisa buat promosi jg… he2
      MaduresO: resepnya sudah dipatenkan mungkin, jadi tidak bisa di publish resepnya..

    23. ITHA Says:

      bagi yang punya info foto2 terbaru desa kita, tlong di muat y, ben up to date. termasuk fotoku dong,he2…ok pren…

    24. Zak Says:

      Srotone kaki kandar pancen mantep tenan. Aku apal mas, soale kaki kandar gemiyen tanggaku, ning aku siki wis neng Ambon. wah jan nglangeni bangget pancen
      Madureso: Ajip tenang pokoke pake P

    25. zaka Says:

      Jajal, endi resep srotone kaki kandar lah…
      Salam kanggo kanca2 alumni SD kuwarasan kidul lulusan 1991. Bangsane Wawane pak harto, wawane pak carik, wawane pak yanto, iwan gendut, dakir c.s, dll. ayuh pada reuni lah. Wis pada wulya mbokan…

    26. achmad.r/hud Says:

      angger ana karo foto sekolahan,, ben kumplit mas
      Madureso: Insya Alloh mas, karena kebetulan camera kami tidak bisa buat njepret dadi tidak leluasa

    27. enny Says:

      Wah….pecele Nini Lebuh? Kuwe ket jaman aku sekolah SD Madureso th 80 an, siki dodole nang endhi ya….ngesuk nek mulih nang madureso tak mampir…
      Madureso: urung ana generasine, nini lebuh wis ninggal…

    28. toni Says:

      jen ngileri goli gawe foto dadi pingin maring purwokerto
      heee.heee
      Jawaban Madureso: Ngiler apa ngoweh ton…house cat..

    29. dodo bramono Says:

      aku kangengombong tapi kanca2ku dah pada pergi aku pengen ketemu sukur kalo ada bisnis kecil2an aku demen banget
      bisa hub aku dodo biyen III IPA 3 lulus ahun 1980an. tinggal di Tangerang

      matur nuwun

    30. dodo bramono Says:

      halo – halo aku dodo bramono alumni SMA thaun 1980 aku kesepian hub aku di 081383667458
      aku kangen konco lawas

    31. Maskur Says:

      pecel-e nganggo kecombrang apa ora kang?
      Madureso: jan kecombrang mambune..seger…

    32. suhar Says:

      emang bnyk makanan enak di madureso dan sekitarnya..
      tapi sayang skrg udah susah di jumpai,apalagi kalau penjual udah tua atau udah meninggal dah ngga ada yg nerusin..

    33. Sukowiyono Says:

      Kakange, lilike, tuwane, salam kenal nyonk jenenge sukowiyono, cah lemahduwur lor-mertinggi, putune kaki Dahlan, pesene nyonk kakang2 kabeh gawe group nang fesbuk ya enggo ngumpulna batir2 sekecamatan kuwarasan, seurunge maturnuwun.
      Madureso: SAlam kenal ya..facebooke kppm madureso

    34. Syukur Says:

      Gethuk,gethuk, gethuk….kayane esuk-esuk mangan gethuk enak banget…jaan nylekamin banget. Tapi sayang nang Batam ora ana sing dodol gethuk.
      Madureso: Jan wis pada ora doyan gethuk kur kayane..soale biyunge parno wis ora dodol, biyunge herman wis ora dodol, nini ngaminah wis ora dodol..mbuh nang kebrek esih ana ora..

    35. agus widyanto Says:

      Mas Dodo Bramono III IPA 3 apa sekelas karo Hasyim dan Hariyadi ya? nyuwun sewu aku mandan kelalen, nepangaken aku Agus Jabrik, III IPA 2 lulusan tahun 1980.

    36. Kriswantoro Says:

      Wahh,, dadi kepengin nyicipi srotone kaki kandar kie…. hehehe

    37. agoes sty Says:

      bener kur,esuk esuk semek gethuk karo wedang kopi nyamleng tenan….,aja nglamun lendean jenggot karo mbeduli saka he he he

    38. wS Mirma Says:

      Sapa sing kenal Edi Susanto hayo!, Angkatan wolung puluh IPS.

    39. Santo.. Says:

      Gembuse ora sekalian kuwe kang…srotone nganggo prunthul ora yah??? nylekitho…banget dadi ngecess…


    40. dadi kepengin bali meng kuwarasan yakin, aku angger bali mesthi nyrotone kandar nek ora barimin nang pasar kebrek, karo es mas kosim, dijamin nylekamin…

    41. slamet sukirman Says:

      kaki kandar apa esih urip ya wong pas aku balik nang ori kae aku nang pasa kebrek wis ora dodol, pancene rasane esih asli sroto (khas gombong) buket, tur nyampleng temenan kae……

    42. aryanto2012 Says:

      assalamu’alaikum.. Kang lemahduwur. Enak tenan pecele.. Tahu ulege ana ap ora?

      1. madureso Says:

        Ana mesti mas tahu ulege…

        1. aryanto2012 Says:

          Mantabbb… Uenake.. Oh iya sekalian titip salam kanggo muhtarom adine pak mundirin. Aku batir smpne muhtarom uga pak mundirin pernah dadi guruku.. Salam cah lemahduwur..

        2. madureso Says:

          Yoa, salam diterima brow…aku dewek kie Tarom

    43. teguh purbowangi Says:

      pecele gole mangan nang galengan bar macul,nylekamin pisan kang

    Tinggalkan Balasan

    Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

    Logo WordPress.com

    You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

    Gambar Twitter

    You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

    Foto Facebook

    You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

    Foto Google+

    You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

    Connecting to %s